musee imaginaiere suisse
musee imaginaiere suisse
Objektbild
Selfie

< ulteriuras istorgias >

Horizont


Das ist das, was ich so gerne mache, wenn ich am Meer sitze: Den Horizont betrachten und mir überlegen, die Erde ist rund, also geht es runter am Horizont und ich fahre einfach mit. Über dem Meer ist Schnee, ein Gletscher? Nein, für mich ist über dem Meer ein wolkiger, gewittriger und stürmischer Himmel. Ich sitze am Ufer, habe ein Teleskop in der Hand und habe den Horizont herangezoomt. Denn ganz weit hinten ist ein Schiff verschwunden. Ich schaue diesem verschwundenen Schiff noch nach, da ich weiss, es wird um die Welt segeln. Vor mir ist der pazifische Ozean. Wo bist du denn? Ich bin in Südindien und schaue Richtung Australien. Auf diesem Schiff ist eine Expedition, welche Richtung Südpol weiterfährt. Diese Expedition ist voller Hoffnung, dass sich der Klimawandel nicht weiter verschärfen wird. Im Südpol gibt es riesige Forschungslager mit Laborstationen. Wenn das Schiff dann zurückkommt, wird das Team mir mitteilen, dass Hoffnung besteht, dass nicht alles verloren ist.

 

 

Object:

Gerhard Richter, Seascape

 

Lieu: Kunsthaus, Zürich

 

Tgi che nus essan:
Cornelia, 67

Patrice, 69

 


In mument, per plaschair.
Las datas vegnan transmessas.

close

Ballon

 

Uschia funcziuni:

 

1. Chattai vossa ovra preferida online

2. Fotografai voss object preferì

3. Faschai in selfie/purtret da vus

4. Empleni il formular ed al tramettai

5. La contribuziun è immediat online

6. Parti vossa contribuziun, forsa gudagnais vus!

* champs obligatorics

Qua è il text da tia/vossa contribuziun. Las fotografias cumparan, cura che la contribuziun è online.

* Maletg da l'object
telechargiar
* Selfie dubel/purtret
telechargiar
Lingua
mussar tutstudestgfranzostalianrumantsch
 

 

Selecziunar il museum
Endatar in auter museum

 

* Prenum, vegliadetgna persuna 1
Prenum, vegliadetgna persuna 2

 


* Titel dal post
Commentari, istorgia u argumentaziun per la selecziun da l'object max. 1000 segns
Indicaziuns davart l'object max. 180 segns (vesair legenda da l'object)
Tgi che nus essan – remartgas max. 370 segns

E-Mail *

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

Mail
Attenziun, vus n'avais betg emplenì tut ils champs obligatorics!
Ils champs che mancan èn marcads cun mellen.
Endatai p.pl. in'adressa dad e-mail valaivla.
 

vinavant

curreger