musee imaginaiere suisse
musee imaginaiere suisse
Objektbild
Selfie

< ulteriuras istorgias >

Fritz’s Familiendrama


Fritz ist ein kecker Junge, er ist sehr gerne barfuss. Eigentlich ist er am liebsten in Bewegung. Gerne möchte er mit seinen Händen arbeiten. Jongleur werden! Mit einem Zirkus um die Welt ziehen, das würde Fritz gefallen. Aber seine Eltern sind nicht einverstanden, sie möchten, dass er etwas anderes macht. Darum hat er beschlossen Froschzüchter zu werden. Seine Eltern haben aber noch andere Probleme. Sie schauen sich nicht mehr an, sie haben sich auseinander gelebt. Sein Vater hat sich neu verliebt. Seine Mutter ärgert sich still darüber, sie hat sich extra die Brüste machen lassen. Aber das hilft auch nicht mehr. Wahrscheinlich trennt sich die Familie und unklar ist, wo Fritz dann bleibt.

 

 

Object:

Shiva und Uma mit ihrem Sohn Skandal. Zwölftes 13. Jahrhundert. Bronze

 

Lieu: Museum Rietberg, Zürich

 

Tgi che nus essan:
Diana 25, Franziska 59

Dialog und Ruth Weiterbildung im Museum Rietberg

 


In mument, per plaschair.
Las datas vegnan transmessas.

close

Ballon

 

Uschia funcziuni:

 

1. Chattai vossa ovra preferida online

2. Fotografai voss object preferì

3. Faschai in selfie/purtret da vus

4. Empleni il formular ed al tramettai

5. La contribuziun è immediat online

6. Parti vossa contribuziun, forsa gudagnais vus!

* champs obligatorics

Qua è il text da tia/vossa contribuziun. Las fotografias cumparan, cura che la contribuziun è online.

* Maletg da l'object
telechargiar
* Selfie dubel/purtret
telechargiar
Lingua
mussar tutstudestgfranzostalianrumantsch
 

 

Selecziunar il museum
Endatar in auter museum

 

* Prenum, vegliadetgna persuna 1
Prenum, vegliadetgna persuna 2

 


* Titel dal post
Commentari, istorgia u argumentaziun per la selecziun da l'object max. 1000 segns
Indicaziuns davart l'object max. 180 segns (vesair legenda da l'object)
Tgi che nus essan – remartgas max. 370 segns

E-Mail *

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

Mail
Attenziun, vus n'avais betg emplenì tut ils champs obligatorics!
Ils champs che mancan èn marcads cun mellen.
Endatai p.pl. in'adressa dad e-mail valaivla.
 

vinavant

curreger