musee imaginaiere suisse
musee imaginaiere suisse
Objektbild
Selfie

< ulteriuras istorgias >

Handy


Die Geschirrspülmittelflasche, kurz Handy genannt ,brauche ich seit ich mich erinnern kann. Irgendwann konnte man mit dem «Handy» telefonieren – also nur in der Schweiz. Wahnsinn, nicht? Also war der Begriff «Handy» nicht geschützt? So wie der Emmentalerkäse? Jedenfalls sagt man heutzutage eher Mobiltelefon zum Handy und zur Geschirrspülmittelflasche wird weiterhin Handy gesagt. Der Name und das Produkt haben also überlebt! Gratuliere Handy! Was heisst auf englisch handy? Handlich, praktisch oder? Ein Handyman ist ein Mann der Reparaturen macht, anpacken kann, ein Heimwerker, oder? Aber ein Handyman ist auch ein Mann, der immer das Geschirr mit Handy spült, und zwar von Hand. Also nicht mit dem Phone, sonst wäre er ein Phonyman, ein Telefonmann …

 

 

Object:

Handy, Museum für Gestaltung, Collection Highlights (Designsammlung), 1980

 

Lieu: Museum für Gestaltung, Zürich

 

Tgi che nus essan:
Brigitta

Patrice

Erstes Treffen. Das Handy animiert/verführt uns zu Wortfindungsspielen.

 


In mument, per plaschair.
Las datas vegnan transmessas.

close

Ballon

 

Uschia funcziuni:

 

1. Chattai vossa ovra preferida online

2. Fotografai voss object preferì

3. Faschai in selfie/purtret da vus

4. Empleni il formular ed al tramettai

5. La contribuziun è immediat online

6. Parti vossa contribuziun, forsa gudagnais vus!

* champs obligatorics

Qua è il text da tia/vossa contribuziun. Las fotografias cumparan, cura che la contribuziun è online.

* Maletg da l'object
telechargiar
* Selfie dubel/purtret
telechargiar
Lingua
mussar tutstudestgfranzostalianrumantsch
 

 

Selecziunar il museum
Endatar in auter museum

 

* Prenum, vegliadetgna persuna 1
Prenum, vegliadetgna persuna 2

 


* Titel dal post
Commentari, istorgia u argumentaziun per la selecziun da l'object max. 1000 segns
Indicaziuns davart l'object max. 180 segns (vesair legenda da l'object)
Tgi che nus essan – remartgas max. 370 segns

E-Mail *

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

Mail
Attenziun, vus n'avais betg emplenì tut ils champs obligatorics!
Ils champs che mancan èn marcads cun mellen.
Endatai p.pl. in'adressa dad e-mail valaivla.
 

vinavant

curreger