s Musee Imaginaire Suisse
musee imaginaiere suisse
Objektbild
Selfie

< ulteriuras istorgias >

Wer kennt mich noch?


Ich liege eingesperrt in einer dunkeln Holzschachtel. Gestern hat man mir eine neue Feder eingesetzt. Noch glänzt sie fettig. Es wird hell. Eine kleine Hand greift nach mir. Oh, ich werde gebraucht! Was soll das? Meine Feder wird abgeleckt. Wozu bloss? So halte die Tinte besser, höre ich die Lehrerin erklären. Grauslich dunkel ist es im Tintenfass. Puh! Meine Feder wird nass und kalt. Aber jetzt gleitet sie leise über das Papier und hinterlässt eine saubere Spur. Schön sieht das aus! Plötzlich bleibt meine Feder aber im Papier stecken und die ganze Tinte tropft auf das Papier. Ich höre ein entsetztes „Nein, ein Tolggen!“ Tut mir leid, aber ich kann nichts dafür!

 

 

Object:

Federhalter im Historischen Schulzimmer

 

Lieu:
Schulmuseum, Amriswil

 

Tgi che nus essan:
Susanne, Beatrice

Wir kennen uns seit fünf Jahren. Wir haben ein gemeinsames Hobby: das Schulmuseum.

 


In mument, per plaschair.
Las datas vegnan transmessas.

close

Ballon

 

Uschia funcziuni:

 

1. Chattai vossa ovra preferida online

2. Fotografai voss object preferì

3. Faschai in selfie/purtret da vus

4. Empleni il formular ed al tramettai

5. La contribuziun è immediat online

* champs obligatorics

Qua è il text da tia/vossa contribuziun. Las fotografias cumparan, cura che la contribuziun è online.

* Maletg da l'object
telechargiar
* Selfie dubel/purtret
telechargiar
Lingua
mussar tutstudestgfranzostalianrumantsch
 

 

Selecziunar il museum
Endatar in auter museum

 

* Persuna: Prenum, vegliadetgna persuna 1 & Prenum, vegliadetgna persuna 2

 


* Titel dal post
Commentari, istorgia u argumentaziun per la selecziun da l'object max. 1000 segns
Indicaziuns davart l'object max. 180 segns (vesair legenda da l'object)
Tgi che nus essan – remartgas max. 370 segns

E-Mail *

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

Mail
Attenziun, vus n'avais betg emplenì tut ils champs obligatorics!
Ils champs che mancan èn marcads cun mellen.
Endatai p.pl. in'adressa dad e-mail valaivla.
 

vinavant

curreger