s Musee Imaginaire Suisse
musee imaginaiere suisse
Objektbild
Selfie

< ulteriuras istorgias >

Ich die Trommel


Ich die Trommel. Endlich, heute werde ich wieder einmal ausgepackt. Ich freue mich die Holzschläger auf meinem Fell zu spüren, laut durch die Luft zu dröhnen. Die Menschen um mich herum verstummen und hören die Klänge, welche mein Meister auf mir wirbelt. Der Fahnenmarsch, ich liebe ihn. Die Trommelwirbel zum Thema Finale, ich könnte noch lauter dröhnen vor Freude. Vor unserem Heimatmuseum wurde der Elgger- Geschichtenpfad, mit mir eröffnet. Mein Meister und ich gehören zusammen aber wir sind nicht mehr die jüngsten und nicht mehr so oft gebraucht. Unsere Träume von erfolgreichen Zeiten schlummern in uns.

 

 

Object:

Ich die Trommel bin 50 Jahre alt

 

Lieu:
Heimatmuseum, Elgg

 

Tgi che nus essan:
Fredi und Renate

Fredi Tambour mit Leidenschaft Reitermusik Elgg Renate Präsidentin HME

 


In mument, per plaschair.
Las datas vegnan transmessas.

close

Ballon

 

Uschia funcziuni:

 

1. Chattai vossa ovra preferida online

2. Fotografai voss object preferì

3. Faschai in selfie/purtret da vus

4. Empleni il formular ed al tramettai

5. La contribuziun è immediat online

* champs obligatorics

Qua è il text da tia/vossa contribuziun. Las fotografias cumparan, cura che la contribuziun è online.

* Maletg da l'object
telechargiar
* Selfie dubel/purtret
telechargiar
Lingua
mussar tutstudestgfranzostalianrumantsch
 

 

Selecziunar il museum
Endatar in auter museum

 

* Persuna: Prenum, vegliadetgna persuna 1 & Prenum, vegliadetgna persuna 2

 


* Titel dal post
Commentari, istorgia u argumentaziun per la selecziun da l'object max. 1000 segns
Indicaziuns davart l'object max. 180 segns (vesair legenda da l'object)
Tgi che nus essan – remartgas max. 370 segns

E-Mail *

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

Mail
Attenziun, vus n'avais betg emplenì tut ils champs obligatorics!
Ils champs che mancan èn marcads cun mellen.
Endatai p.pl. in'adressa dad e-mail valaivla.
 

vinavant

curreger