s Musee Imaginaire Suisse
musee imaginaiere suisse
Objektbild
Selfie

< ulteriuras istorgias >

Entdecken, vermissen und danken


Tenzin: Meine Grossmutter hat mich in Indien grossgezogen. Als Kind war ich nicht einfach, habe ihr viel Herzschmerz bereitet. Der Junge auf dem Schoss des Grossvaters, man kann die Fürsorge des Grossvaters spüren. Meiner war auch so. Er war kein Mann der grossen Worte, aber seine Taten und Gesten sprachen ihre eigene Sprache. Das Bild hat mir gemischte Gefühle bereitet. Freude, weil es schöne Erinnerungen geweckt hat, Trauer, weil sie nicht mehr da sind. Reue, weil ich ihnen nie richtig sagen konnte, dass ich sie liebe und dankbar für alles bin.  Wenn ich die Zeit zurückdrehen könnte, würde ich die beschränkte Zeit mit meinen Grosseltern viel mehr wertschätzen. Sie haben meinem Leben unbewusst stark positiv beeinflusst. Sie haben mich vor Gefahren beschützt. Zu Besuch in Indien spürte ich die Leere, die sie in mir hinterlassen haben.

 

 

Object:

Bei den Grosseltern, 1892 Von: Albert Anker 1831-1910

 

Lieu:
Kunst Museum, Winterthur

 

Tgi che nus essan:
Tenzin, 31

Batoul 29

Bekanntschaft durch Volleyballgruppe und gemeinsame Interessen

 


In mument, per plaschair.
Las datas vegnan transmessas.

close

Ballon

 

Uschia funcziuni:

 

1. Chattai vossa ovra preferida online

2. Fotografai voss object preferì

3. Faschai in selfie/purtret da vus

4. Empleni il formular ed al tramettai

5. La contribuziun è immediat online

* champs obligatorics

Qua è il text da tia/vossa contribuziun. Las fotografias cumparan, cura che la contribuziun è online.

* Maletg da l'object
telechargiar
* Selfie dubel/purtret
telechargiar
Lingua
mussar tutstudestgfranzostalianrumantsch
 

 

Selecziunar il museum
Endatar in auter museum

 

* Prenum, vegliadetgna persuna 1
Prenum, vegliadetgna persuna 2

 


* Titel dal post
Commentari, istorgia u argumentaziun per la selecziun da l'object max. 1000 segns
Indicaziuns davart l'object max. 180 segns (vesair legenda da l'object)
Tgi che nus essan – remartgas max. 370 segns

E-Mail *

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

L'adressa dad e-mail na vegn betg publitgada e vegn utilisada mo internamain

Mail
Attenziun, vus n'avais betg emplenì tut ils champs obligatorics!
Ils champs che mancan èn marcads cun mellen.
Endatai p.pl. in'adressa dad e-mail valaivla.
 

vinavant

curreger